divendres, d’abril 12, 2024

NEUS CEREIJO CUFI - fragment



                                                                            TRENCANT ESQUEMES - fragment


Et donem les gràcies per tot allò que hem rebut de tu. Ens has fet arribar la teva bondat i el teu amor. Amb la teva manera de fer i de comportar-te has aconseguit que els teus fills tinguem criteri per saber-nos desenvolupar a la vida. Que valorem les coses petites, que siguem respectuosos amb les persones i amb els animals, que sapiguem estimar, que fem servir el sentit comú, que ens comportem com a éssers civilitzats. 

Jo només tinc gratitud, i em consta que en Marc i l’Enric i també la mare pensen igual.

 

 



BIOGRAFIA BREU



Neus Cereijo Cufí. Vaig estudiar Magisteri, guitarra clàssica i llenguatge musical. La meva vocació de mestra l’he transmès als infants a través de l’ensenyament musical, en el meu temps lliure, i com a educadora d’infantil durant una etapa de la meva vida. M’agrada estar a l’aire lliure, caminar, córrer i nedar.

Soc autora del grup literari Cornèlia Abril amb qui he col·laborat en el llibre de Micros i amb els relats De fora vingueren i La Pau era Lluny.  Ara participo en el cinquè llibre amb Trencant esquemes.