divendres, d’octubre 07, 2022

Ingerència




Badava, com acostumo a fer quan estic sola. Contemplava els núvols i no m'he adonat que un individu em deia: "I tu, què mires?". Però ha insistit, "Eh, tu què mires?" i ara sí que li he contestat. "Res. Observo més enllà". No li ha agradat la resposta perquè ha afegit: "El més enllà és ple de morts". Però he vingut al parc a passejar i ara no tinc ganes d'encarar un conflicte que jo mai hauria generat. Ell ha reblat el clau dient "Mentidosa" i he rigut per sota el nas. No sé si es referia a una mentida pietosa o li ha sortit un híbrid de llengua bífida. 


                                                                                                        

                                Matilde Nuri
                                 Cornèlia Abril

1 comentari:

Eva ha dit...

Quan he llegit aquest micro, de seguida m'ha vingut al cap El Petit Príncep. Està clar en aquest cas qui és l'aviador i qui l'infant.
Molt bon micro Mati. Senzill, breu, reflexiu, carismàtic.