dilluns, de gener 10, 2022

DOS MIL VINT-I-DOS

 DOS MIL VINT-I-DOS


Quan comença l’any,  tendim a marcar objectius que al llarg del temps oblidem i per norma general no es complexen, o sí. Depèn de la voluntat de cadascú.

Jo, aquest any que emprenc, tinc diversos propòsits, i m’agradaria complir-los tots. La vida m’ha ensenyat que l’hem de viure al màxim. “carpe diem”, diuen. Avui hi ets i ves a saber on seràs demà. 


El  darrer any ha estat molt difícil de gestionar. La pandèmia s’ha endut a moltes persones, grans i joves, i ha trencat economies familiars. 

Al meu entorn han marxat amics de manera sobtada quan no els tocava. Ens ha deixat part de la família, uns per malalties irreversibles, d’altres perquè  potser era la seva hora, però sempre t’agafa desprevingut. 

Per tant, aquest 2022 vull caminar, córrer, nedar, escriure, llegir, cosir, cuinar, viatjar, estar en família, veure els amics. No sabria dir en quin ordre vull que es compleixin aquests propòsits. Tanmateix, els vull aconseguir tots.

 

 

 

 

Des de Barcelona, per Cornèlia Abril, Neus Cereijo.